اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ابراز رضایت ارزیابان وزارتی از فعالیت‌های پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

مدیر گروه ارزیابان وزارتی پروژه مهر گفت: وضعیت در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی مدارس مطلوب و رضایت بخش است.

ابراز رضایت ارزیابان وزارتی از فعالیت‌های پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خسروی در جلسه جمع بندی بازدیدهای وزارتی از پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طی سه روز بازدید از شهرستانها و مناطق مختلف خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح استان برای پروژه مهر انجام شده و شرایط برای بازگشایی اغاز سال تحصیلی مهیاست.

وی مستهلک بودن فضاهای آموزشی در برخی شهرستانها و مناطق را یادآور شد و گفت: علی رغم اینکه در حوزه زیرساخت‌های فضاهای آموزشی و تجهیزات تلاش‌های خوبی صورت گرفته ولی به علت بالا رفتن عمر بالای ساختمانها نیاز به نوسازی فضاهای آموزشی وجود دارد.

وی ارزیابی از شهرستان‌ها و مناطق در موضوع پروژه مهر را رضایت بخش دانست و گفت: پروژه مهر نماد همه فعالیت‌های آموزش و پرورش برای شروع مهری بانشاط و ماندگار و خاطره انگیز برای دانش آموزان و فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از آمادگی آموزش و پرورش برای استقبال از سال تحصیلی خبر داد .

حسنعلی عزت خواه با تقدیر و تشکر از حضور ارزیابان وزارتی جهت ارزیابی پروژه مهر در سطح استان گفت: همه نکات مد نظر در ارزیابی‌ها مد نظر قرار خواهد گرفت و در این چند روز باقی مانده محیط و فضاهای آموزشی نیز رصد خواهد شد.

عزت خواه به شعار سال تحصیلی همه یکصدا ایران، مدرسه قوی ایران قوی اشاره کرد و گفت: ساختن ایران قوی نیازمند مدرسه قوی است تا ایران را زیبا بسازیم.

محمد جمالی دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همه فعالیت‌های پروژه مهر با تشکیل کمیته‌های مختلف در استان در چهاجوب شرح وظایف به خوبی انجام گرفت.

وی گفت: همه شرایط و امکانات برای بازگشایی مدارس مهیاست و از اول مهر ۱۷۲هزار دانش آموز روانه کلاس‌های درس خواهند شد.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول