اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام سفر می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه به استان ایلام سفر می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام سفر می‌کند

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام اظهار کرد: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، بررسی وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان، حضور در اختتایمه جشنواره تئاتر طنز استان، عصر روز پنجشنبه به استان ایلام سفر می‌کند.

وی افزود: حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان برای ترسیم چشم‌اندازهای نهاد شورای فرهنگ عمومی در استان به عنوان پیش‌نیاز سفر رئیس جمهوری و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول حضور در استان ایلام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در طی این سفر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیدار با حافظ روشن‌دل بین‌المللی قرآن کریم و حافظ کل نهج‌البلاغه در استان، در اختتامیه جشنواره تئاتر طنز تی تالی استان که روز پنجشنبه در شهرستان ایوان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول