اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جابه‌جایی بیش از ۳۶ هزار زائر خارجی از پایانه چذابه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۶ هزار و ۹۹۴ زائر اتباع خارجی از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه از پایانه مرزی چذابه به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

جابه‌جایی بیش از ۳۶ هزار زائر خارجی از پایانه چذابه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۶ هزار و ۹۹۴ زائر اتباع خارجی از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه از پایانه مرزی چذابه به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی بیان کرد: از ۲۷ مرداد لغایت ۲۵ شهریور امسال ۹۹۷ سفر در پایانه مرزی چذابه برای جابه‌جایی زائران اتباع خارجی اختصاص داده شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در این مدت تعداد ۱۴ هزار و ۶۸۹ مسافر با چهار هزار و ۱۰۷ سفر از پایانه مسافری چذابه با اتوبوس به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند.

وی عنوان کرد: روزانه حدود یکصد دستگاه اتوبوس زائران اتباع خارجی را از پایانه مرزی چذابه و پایانه مسافربری سیاحت اهواز جابه‌جا می‌کنند.

غزیعلی در ادامه تصریح کرد: جابه‌جایی زائران ارتباع خارجی تا زمانی که دیگر مسافری در این پایانه نباشد ادامه دارد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول