اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

رستمی: دست دانشگاهیان برای دفاع از عملکرد دولت پر است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: پاسخگویی به نقدها و شبهات دانشجویان وظیفه ما و مسؤولان دانشگاه بوده و دست دانشگاهیان برای شفاف‌سازی و دفاع از عملکرد دولت پر است.

رستمی: دست دانشگاهیان برای دفاع از عملکرد دولت پر است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در شصت و یکمین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها که در سالن شهدای جهاد علمی ستاد وزارت علوم برگزار شد؛ گفت: دولت سیزدهم عملکرد خوبی دارد و در مواردی به فضل خدا بیش از توان خود عمل کرده است و دست مسؤولان دانشگاهی برای دفاع از آن پر است.

وی افزود: در مواردی مانند حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق شهروندی دولت‌های غربی در چند سال اخیر خیلی بد عمل کرده اند و ما باید مطالبه گر آنان در این مباحث باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: دشمن در برنامه‌های خود در محیط دانشگاه شکست خورده است اما به این راحتی دست از سر دانشگاه و فرزندان ما بر نمی دارد و ما همواره باید آماده مقابله با دشمن باشیم.

وی تاکید کرد: باید به نیازهای فرهنگی دانشجویان توجه شود، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی تقویت شود و برای مهرماه که مقارن با ماه ربیع است، رویدادهای فرهنگی پیش بینی شود.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه گفت: ما به فرموده ایشان "در نزدیکی قله پیروزی هستیم " لذا باید با قدرت به سمت تمدن نوین اسلامی و رسیدن به حاکمیت خدا و عدل حرکت کنیم که در این مسیر حتما به دانشگاه‌های مقتدر و دانشمندان برجسته نیاز داریم و فرهنگ نیز جزو متن اصلی این حرکت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول