اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جشنواره‌های فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین فرهنگ جهاد و دفاع و مقابله با جنگ های شناختی و ترکیبی دشمنان به صورت مردم محور در این ستان اجرا می شوند.

جشنواره‌های فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جلسه شورای هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: در پاسداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت تلاش داریم از ظرفیت اقشار مختلف مردم و بویژه فرماندهان و پیشکسوتان جنگ در کمیته های ۱۵ گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بهره ببریم.

 سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و ورزشی و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و شرکت در نمازهای جمعه و تبیین ارزشهای دفاع مقدس در مساجد و مجموعه‌های دیگر در اولویت هستند.

وی ادامه‌داد: دفاع مقدس، ظرفیت عظیمی برای دفاع از اسلام و تقویت جبهه مقاومت و پایداری و حضوری موثر در عرصه مقابله با تهدیدات دشمنان است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مقابله با اسلام و ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی در دستور کار دشمنان ایران سربلند بوده و در دوران دفاع مقدس ملت بزرگ ایران در جهت حراست از اصول و ارزش‌های اسلامی به میدان رزم و دفاع و کارزار آمدند و در جبهه حق بر علیه باطل برای کشور عزت و افتخار کسب کردند.

محمد کرمی ادامه داد: در جبهه مقابله با دشمن باید همه ارکان جامعه و ظرفیت‌ های منطقه باید در خط مقدم قرار گیرند و تلاش برای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز و خدمت صادقانه و بدون منت به عنوان یک اولویت و نیاز اساسی مورد توجه و تاکید است.

وی با بیان خاطراتی از جنگ هشت ساله تحمیلی و حضور خود در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: در خط مقدم جبهه حق بر علیه باطل دشواری های فراوانی متوجه رزمندگان اسلام بود و شرایط بسیار سخت بود و همه در کنار هم برای عزتمندی اسلام و انقلاب و صیانت از مرزهای میهن تلاش می کردند و هم اینک نیز فرزندان ملت بزرگ ایران آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان اجرای منویات رهبری و تبیین اهداف فرهنگ ایثار و شهادت می تواند، نقشه های دشمنان را ناکارآمد و خنثی کند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول