اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جهاد آبرسانی به ۸۶۰ روستای کرمانشاه تا ۳ سال آینده

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: طی سه سال تا تابستان ۱۴۰۵ به ۸۶۰ روستا در سطح استان آبرسانی خواهد شد.

جهاد آبرسانی به  ۸۶۰ روستای کرمانشاه تا ۳ سال آینده

رضا داودی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص طرح آبرسانی به روستاهای استان، اظهار کرد: تعدادی از روستاهای استان با مشکل تنش آبی مواجه هستند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در راستای آبرسانی به ۳۴۹ روستا، قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شد که در حال حاضر پیشرفت خوبی دارد و به بیش از ۱۴۰ روستا از این تعداد آبرسانی شده و ان‌شاءالله ۲۰۰ روستای باقی‌مانده نیز وصل خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد، ۵۱۱ روستای دیگر نیز با تنش آبی مواجه بودند که قرارداد دومی هم در این راستا با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسته شد و در مجموع طی سه سال تا تابستان ۱۴۰۵ به ۸۶۰ روستا در سطح استان آبرسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند، برخی از نقاط برای آبرسانی صعب‌العبور بوده که با جهاد آبرسانی مشکلات آن‌ها مرتفع شده است.

وی افزود: سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان مناطق شرق، کرمانشاه تا اسلام‌آباد غرب و قرارگاه منطقه نجف اشرف مناطق غربی استان و اورامانات را در جهاد آبرسانی پوشش می‌دهند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول