اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تربیت نسل تاثیر گذار در گرو تربیت صحیح دانش آموزان است

فرماندار ساوه گفت: اگر معلمان ما در دو بعد تعلیم و تربیت به خوبی ایفای نقش کنند قطعا نسل های بعدی افرادی اثر گذار در سطح جامعه خواهند بود.

تربیت نسل تاثیر گذار در گرو تربیت صحیح دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی صبح امروز در جریان بازدید از تعدادی از مدارس ساوه در آستانه بهار تعلیم و تربیت گفت: معلمان اصلی ترین ارکان انسان سازی جامعه و کشور هستند و در تربیت نسل پویا و فعال نقش بسزایی در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز معلمان ما وظیفه خطیر و سختی را نسبت به گذشته بر دوش دارند، افزود: تعلیم و تربیت شاکله اصلی یک جامعه است و اگر معلمان ما در دو بعد تعلیم و تربیت به خوبی ایفای نقش کنند قطعا نسل های بعدی افرادی اثر گذار در سطح جامعه خواهند بود.

معاون استاندار و فرماندار ساوه با بیان اینکه معلمی یک عشق است نه یک شغل گفت: اگر بخواهیم کشوری پیشرفته در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و .... داشته باشیم لازمه آن داشتن معلمانی فعال و مخلص است تا با خدمت صادقانه به نظام آموزشی، پایه گذار کشوری قوی باشند.

الیاسی خاطرنشان کرد: معیشت فرهنگیان و معلمان در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است و برنامه دولت این است که معلمان ما در سر کلاس درس به جز دغدغه تعلیم و تربیت، مشکل دیگری نداشته باشند.

وی با قدردانی از خیرین مدرسه ساز در تکمیل زیرساخت های آموزشی گفت: شهرستان ساوه در زمینه توسعه بناهای آموزشی خیر ساز در استان پیشگام است و با همت صنایع و خیرین طرح های دیگری در دست ساخت است و تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز در این برنامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای یک سال تحصیلی پویا گفت: همه همکاران ستادی و آموزشی تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا دانش آموزان با حداقل مشکلات به تحصیل بپردازند.

اصغر قراخانلو افزود: کمبود نیروی آموزشی و فضای تحصیل در شهرستان ساوه وجود دارد که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده این مشکل هرچه زودتر رفع شود.

به گفته وی هم اکنون پروژه مهر که از تیرماه به مدارس ابلاغ شده است در بیش از ۸۰ درصد مدارس به سرانجام رسیده و مابقی نیز در حال انجام است.

گفتنی است فرماندار ساوه در حاشیه این برنامه از تعدادی از مدارس ساوه بازدید و با دست اندرکاران مدارس به گفتگو پرداخت.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول