اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

امام جمعه ایلام: تیر دشمن برای آشوب جدید در کشور به سنگ خورد

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان سعی کردند با ائتلاف های مختلف، آشوب دیگری در کشور ایجاد کنند که باز هم تیر آنها به سنگ خورد و مردم با آنها همراهی نکردند.

امام جمعه ایلام: تیر دشمن برای آشوب جدید در کشور به سنگ خورد

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای سیاست گذاری مهدویت در ایلام با تقدیر از تلاش های این شورا به خصوص ایام اربعین، اظهار کرد: طبق روایت امام صادق (ع) کسانی که منتظر ظهور امام زمان (عج) باشند، برترین افراد هر زمانی هستند.


وی گفت: انتظار کشیدن برای ظهور امام زمان (عج) باید در سطح جامعه ما نهادینه شود، باید جوانان و نوجوان کشور را با امام زمان (عج) آشنا کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه واقعیت با شعار دادن خیلی فرق دارد، افزود: باید جامعه را برای ظهور امام زمان فراهم کنیم، باید روی مسئله منتظر بودن در جامعه و به خصوص قشر نوجوانان و جوانان کار کرد.

وی گفت: کسی که منتظر است باید مقدمات و زمینه ظهور را فراهم کند، اگر ادعای منتظر بودن داریم باید حالت منتظر بون در خودمان و جامعه ایجاد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: باید احساس نیاز به امام زمان (عج) در جامعه را فرهنگ سازی کنیم، اگر امام زمان باشد با نبودنش تفاوت دارد، نقش امام زمان (عج) در دفع بلاهای جامعه تاثیر گذار است.

وی با اشاره به نقشه های پی در پی دشمنان برای کشورمان افزود: دشمنان سعی کردند با ائتلاف های مختلف، آشوب و اغتشاش دیگری در کشور ایجاد کنند البته بازهم تیر آنها به سنگ خورد و مردم با آنها همراهی نکردند.


امام جمعه ایلام گفت: دشمنان و ضد انقلاب شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای کشور هستند، باید جوانان و نوجوانان را از این تهاجم فرهنگی از طریق فرهنگ سازی مهدویت آگاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه هیاهوی دشمن برای اغتشاش در کشور به جایی نرسیده است، افزود: دشمن تلاش می کند برای کودکان، جوانان و نوجوانان کشور شبه ایجاد کند، باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و پاسخگوی شبهات اقشار مختلف جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: مراکز تحقیقاتی بسیار خوبی در زمینه مهدویت برای پاسخگویی به شبهات در کشور ایجاد شده که به طور تخصصی به شبهات و سوالات پاسخ می دهند، در استان ایلام نیز باید تلاش کنیم فرهنگ مهدویت در استان بیشتر از گذشته گسترش پیدا کند.

امام جمعه ایلام افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی در کشورمان باید روی باورهای جامعه کار کرد، باید برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و رونق نماز جماعت تلاش کرد.

وی تصریح کرد: روی مسئله کارهای تبلیغاتی در فضای مجازی باید کار و تلاش کرد، رسانه ها در زمینه گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه بسیار تاثیرگذار هستند، باید کارهای فرهنگی شاخص در استان برای جذب جوانان اجرایی کرد.

 پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول