اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه از تخصیص ۲۰ میلیاردتومان برای آسفالت ۲۰ کیلومتر راه‌های روستایی در این شهرستان خبر داد.

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جمع خبرنگاران از اجرای آسفالت ۲۰کیلومتر راه‌های روستایی در بخش مرکزی این شهرستان با همکاری راهداری و بخشداری خبر داد و اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت این راه‌ها تخصیص یافت.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار به آسفالت راه روستایی دارگنده و لیرتلخک اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: مردم روستاهای مورد نظر در تردد به مرکز شهرستان کهگیلویه با مشکلات اساسی از جمله حوادث جاده‌ای روبه‌رو بودند لذا عملیات بهسازی و آسفالت این جاده برای مردم بسیار ضروری بود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اجرای مشابه در جاده مواصلاتی روستای امامزاده یحیی به جاده پاتاوه _دهدشت و پیشرفت این پروژه گفت: مردم روستاهای این مسیر به خاطر ۱۰کیلومتر مسافت تا راه اصلی به ناچار فاصله بیشتری را طی می‌کردند تا به مرکز  شهرستان برسند واین دغدغه‌ای اصلی در حوزه راه روستایی ما محسوب می‌شد و تحقق این امر در راستای خدمت جهادی به مردم و شنیدن مطالبه آنان بود.

موسوی هم‌چنین از اختصاص ۱۳میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت این راه ۱۰ کیلومتری خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام‌شده زیرسازی و آسفالت شش کیلومتر آن به اتمام رسیده که با  تخصیص بیشتر روند اجرای آن تکمیل خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که توسعه آسفالت راه‌های روستایی شتاب بیشتری به خـود گرفته است تصریح کرد: ظرف دو ماه گذشته راه روستاهای امامزاده پهلوان، دمهد، آدرکان، برج علیشیر، چنگلوا، بوا، روشن آباد دارگنده و لیر تلخک از نعمت آسفالت برخوردار شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول