اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وقوع ۳۳ حادثه از ۴۰ حادثه طبیعی جهان در ایران

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: کشور ایران یک کشور حادثه‌خیز است که متأسفانه از ۴۰ حادثه در جهان ۳۳ حادثه در ایران اتفاق می‌افتد.

وقوع ۳۳ حادثه از ۴۰ حادثه طبیعی جهان در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر امروز در دیدار با آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: اساس کار هلال احمر خدمت به مردم است، زیرا در تمام حوادث طبیعی و بروز مشکلات در کنار مردم هستند، خدمات هلال احمر علاوه در کشور در سایر کشورها هم ظهور یافته است.

وی ادامه داد: هلال احمر علاوه بر ارائه خدمات گسترده به مردم، در موسم حج حضوری گسترده داشته، همچنین در ایام اربعین حسینی نیز در ۷۰ نقطه در مسیر زائران در کشور عراق خدمت ارائه کرد، در اربعین یکی از بهترین خدمات متعلق به هلال احمر بود و این نهاد خود را موظف می‌داند در خدمت نماز جمعه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: کشور ایران یک کشور حادثه خیز است که متأسفانه از ۴۰ حادثه در جهان ۳۳ حادثه در ایران اتفاق می‌افتد. 

وی یادآور شد: کرمانشاه در برخی موارد استان مادر است و همواره پیشگام و پیشقدم است.

آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، خدمات بی‌منت هلال احمر در داخل و خارج از کشور را قابل ستایش دانست و گفت: ایران امروز در همه امور زبانزد است، زیرا حرف اول از آن کشور ایران است، لذا امیدورام همه مسؤولان توفیق خدمتگزاری داشته باشند زیرا امام راحل(ره) همواره می فرمودند «به من خدمتگزار بگوئید» لذا امیدوارم همه ما خدمتگزار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: مرز خسروی قدیمی‌ترین دروازه عتبات بوده است، زیرا همواره مسیر تردد زائران بوده است.

گفتنی است، در این دیدار حجت‌الاسلام پیروزفر به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر کرمانشاه معرفی شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول