اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقویت واحدهای تولیدی بسترساز توسعه همه جانبه در کردستان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تقویت و فعال سازی واحدهای تولیدی بستر اشتغال و توسعه همه جانبه استان را به صورت متوازن فراهم می کند.

تقویت  واحدهای تولیدی بسترساز توسعه همه جانبه در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان  که مختص به شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: استان دارای ظرفیت‌های خوبی است و باید با برنامه‌ریزی و بسترسازی‌های لازم از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره گرفت.

وی با تاکید براینکه  دستگاه‌های اجرایی موظف به فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و تقویت واحدهای تولیدی هستند، یادآور شد: تقویت و فعال‌سازی واحدهای تولیدی بستر اشتغال و توسعه همه جانبه استان را به صورت متوازن فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان تصریح کرد: امروز از طرح‌های کشاورزی، صنعتی و واحدهای تولیدی بازدید شد که ۱۵ سال است، راکد مانده و در این کارگروه در خصوص آغاز به کار آنها مصوباتی صورت گرفت که انتظار می‌رود در آینده نزدیک بستر فعالیت آنها فراهم شود.

نوری با اشاره به این مطلب که شخصاً یک ماه دیگر پیگیر روند پیشرفت مصوبات این کارگروه خواهم بود، گفت: مصوبات در جلسات باید به صورت مستمر پیگیری شود تا نتیجه مطلوب برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی به دست بیاید.

وی تصریح کرد: تاکنون ۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دوشنبه‌های تولید برگزار شده که بیش از ۲۰۰ مصوبه داشته که ۱۲۸ مصوبه اجرایی و ۷۲ درصد در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: با پیگیری‌های اعضای کارگروه در آینده نزدیک شاهد تحول و تقویت واحدهای تولیدی در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول