اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تشریح ۲ پروژه‌ مهم ستاد اجرایی امام(ره) در کرمانشاه

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها و مسکن ملی دولت‌آباد دو طرح ویژه هستند که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه به زودی آن‌ها را به اتمام می‌رساند.

تشریح ۲ پروژه‌ مهم ستاد اجرایی امام(ره) در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، میثم کلهر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کرمانشاه ۲ پروژه مهم را در سال‌جاری به انجام می‌رساند. 

وی ادامه داد: طرح جهش تولید در دیمزارها و مسکن ملی دولت‌آباد دو طرح ویژه هستند که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه به زودی آن‌ها به اتمام می‌رساند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه در خصوص پروژه مسکن ملی دولت‌آباد، گفت: این پروژه ۷۱۲ در سه فاز طی سال گذشته کلید خورده که در تلاش هستیم دو فاز از آن تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه دیگری که این ستاد با همکاری جهاد کشاورزی برای چندمین سال متوالی به کشاورزان دیم‌کار استان ارائه می‌دهد طرح  جهش تولید در دیم‌زارها است.

کلهر خاطرنشان کرد: طرح جهش تولید در دیم‌زارها در کرمانشاه از سه سال گذشته شروع شده و به صورت مستمر استان‌های دیگر هم اضافه شده است.

وی تصریح کرد: امسال که سال سوم است بالغ بر ۴۴۰ هزار هکتار از اراضی دیم استان زیرپوشش این طرح قرار گرفته، در این طرح خدمات گسترده‌ای از طریق ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همکاری سازمان جهاد کشاورزی به کشاورزان دیم‌کار تقدیم شده؛ بالغ بر ۴۵ هزار کشاورز درگیر مستقیم این طرح هستند. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه اضافه کرد: قرار است سال آینده بیش از 500 هزار هکتار از اراضی دیم استان زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم‌زارها قرار گیرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول