اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ترفند| نحوه بازیابی پیامک‌های حذف شده در اندروید

ممکن است پیام متنی مهمی داشته باشید که ناخواسته در اندروید پاک شده باشد؛ در ادامه ترفند بازیابی آن را توضیح خواهیم داد.

ترفند| نحوه بازیابی پیامک‌های حذف شده در اندروید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، اگر نسخه پشتیبان گوگل وان دارید، می‌توانید به راحتی پیام‌های متنی حذف شده خود را با انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه در تلفن خود بازیابی کنید.

  اگر نسخه پشتیبان تهیه نکرده‌اید، می‌توانید از برنامه‌های بازیابی اطلاعات اندروید مانند Dr. Fone یا PhoneRescue برای بازیابی پیام‌های خود استفاده کنید، اما هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

 برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات در آینده، پشتیبان‌گیری خودکار گوگل وان را با دسترسی به تنظیمات پشتیبان‌گیری در تنظیمات سیستم تلفنتان فعال کنید.

در ادامه راه های موجود برای بازیابی متن از دست رفته را به شما نشان خواهیم داد.

گزینه های من برای بازیابی متون حذف شده در اندروید چیست؟

بسته به اینکه آیا قبل از پاک شدن پیام های خود بک آپ گوشی را روشن کرده اید یا خیر، 2 گزینه برای انجام بازیابی دارید.

اگر قبل از این اتفاق یک نسخه پشتیبان از گوگل وان تهیه کرده‌اید، کافی است نسخه پشتیبان را بازیابی کنید تا همه پیام‌های SMS و MMS شما برگردانده شوند. یک ویژگی هشدار جدی اینکه که این شامل بازنشانی به تنظیمات کارخانه است.

در صورتی که فراموش کردید نسخه پشتیبان تهیه کنید، چندین برنامه بازیابی پیام اندروید وجود دارد که می‌توانید از 1 یا چند مورد از این برنامه‌ها برای بازیابی پیام‌های متنی خود استفاده کنید.

مراحل دقیقی که باید دنبال کنید بسته به دستگاهی که استفاده می کنید متفاوت است. این راهنما ایده کلی از مراحلی که باید دنبال کنید به شما می دهد.

بازیابی پیام های متنی حذف شده با یک نسخه پشتیبان

اگر پشتیبان‌گیری گوگل درایو را در تلفن اندروید خود فعال کرده‌اید، می‌توانید نسخه پشتیبان را برای بازیابی پیام‌های متنی حذف شده بازیابی کنید.

نکته اصلی در مورد روش این است که برای بازیابی نسخه پشتیبان خود، باید گوشی را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. این بدان معناست که باید برای بازیابی پیام های خود تمام محتوای گوشی را پاک کنید. اگر این روش را انتخاب کردید، از فایل های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید.

سپس، با راه‌اندازی Settings، فرآیند بازنشانی را شروع کنید.

در پایین تنظیمات، روی « System» ضربه بزنید.

در صفحه « System»، روی « Reset Options» ضربه بزنید.

در صفحه « Reset Options»، روی « Erase All Data (Factory Reset)» ضربه بزنید.

دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بازنشانی تلفن را تمام کنید. وقتی این کار انجام شد گوشی را از ابتدا تنظیم کنید. از شما می‌خواهد با حساب گوگل وارد شوید، حسابی را که برای تهیه نسخه پشتیبان از تلفن خود استفاده کرده‌اید انتخاب کنید. به این ترتیب، به نسخه پشتیبان گوگل وان دسترسی خواهید داشت.

سپس، گزینه بازیابی اطلاعات را از یک نسخه پشتیبان انتخاب کنید، نسخه پشتیبان گوگل وان خود را انتخاب کنید و گزینه « SMS Messages» را فعال کنید.

تلفن شما شروع به بارگیری محتویات از نسخه پشتیبان می کند و وقتی همه این کارها انجام شد، باید تمام پیام ها را در تلفن خود بازیابی کنید.

بازیابی پیامک های حذف شده بدون پشتیبان

در صورتی که قبل از دست دادن پیام های خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده اید، می توانید از یکی از برنامه های بازیابی اطلاعات اندروید موجود برای بازیابی پیام های خود استفاده کنید.

یکی از برنامه هایی که می توانید استفاده کنید Dr. Fone Android Data Recovery و دیگری PhoneRescue است. تقریباً همه این برنامه ها تقریباً به یک شکل کار می کنند. آنها تلفن شما را اسکن می کنند تا رد پیام های گم شده را پیدا کنند و سپس به شما اجازه می دهند آن پیام ها را به صورت انتخابی بر روی تلفن خود بازیابی کنید.

به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که پیام های متنی شما با این برنامه ها بازیابی شوند و همچنین می توانند بسیار هزینه بر باشند. اما از آنجایی که شما نسخه پشتیبان ندارید، این تنها گزینه است.

نحوه راه اندازی پشتیبان‌گیری خودکار گوگل وان

راه‌اندازی پشتیبان‌گیری خودکار گوگل وان دشوار نیست برای انجام این کار، ابتدا تنظیمات را روی گوشی خود راه اندازی کنید. در برنامه، روی گزینه « System» ضربه بزنید.

در صفحه « System»، روی « Backup» ضربه بزنید.

« Backup by Google One» را روشن کنید.

اکنون دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید پس از این گوگل وان مرتباً از محتوای تلفن شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. بعداً، هنگامی که به پیامک، MMS و سایر داده های حذف شده خود نیاز دارید، می توانید این نسخه های پشتیبان را در تلفن خود بازیابی کنید. توجه کنید برخی از دستگاه های اندرویدی خاص ممکن است این گزینه ها را نداشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول