اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

احضار سفیر قرقیزستان به وزارت امور خارجه تاجیکستان، «کانال رهگیری» عملیات مشترک اعضای پیمان امنیت جمعی علیه مواد مخدر و «باکو» میزبان سران آسیای مرکزی در ماه نوامبر؛ تنها بخشی از مهم‌ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، احضار سفیر قرقیزستان به وزارت امور خارجه تاجیکستان، «کانال رهگیری» عملیات مشترک اعضای پیمان امنیت جمعی علیه مواد مخدر و «باکو» میزبان سران آسیای مرکزی در ماه نوامبر؛ تنها بخشی از مهم‌ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

احضار سفیر قرقیزستان به وزارت امور خارجه تاجیکستان

سفیر قرقیزستان در دوشنبه در پی اظهارات یک مقام بلند پایه این کشور در مورد مسائل مرزی به وزارت امور خارجه تاجیکستان احضار شد.

«باکو» میزبان سران آسیای مرکزی در ماه نوامبر

رئیس جمهور آذربایجان از سران تمام کشورهای منطقه آسیای مرکزی برای شرکت در نشست برنامه ویژه سازمان ملل متحد برای اقتصادهای آسیای مرکزی، آذربایجان و افغانستان که قرار است نوامبر در «باکو» برگزار شود، دعوت کرد.

همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان بین المللی مهاجرت

رئیس سنای ازبکستان و مدیر منطقه‌ای سازمان بین‌المللی مهاجرت برای اروپای شرقی، اروپای جنوب شرقی و آسیای مرکزی در شهر «تاشکند» گسترش همکاری‌های متقابل را بررسی کردند.

همکاری قزاقستان و رژیم صهیونیستی برای ساخت نیروگاه خورشیدی

در نشست تجاری معاون شهردار منطقه «ژتیسو» و سرمایه‌گذاران رژیم صهیونیستی یادداشت تفاهمی در مورد ساخت نیروگاه خورشیدی امضا شد.

میرضیایف: اوضاع افغانستان بر امنیت و ثبات آسیای مرکزی تاثیر مستقیم دارد

رئیس جمهور ازبکستان گفت: اوضاع افغانستان همچنان به عنوان یکی از عوامل کلیدی است که بر امنیت و ثبات آسیای مرکزی تاثیر مستقیم دارد.

افزایش همکاری‌های قرقیزستان و چین در زمینه پزشکی و فرهنگی

معاون نخست وزیر قرقیزستان با معاون بخش چین در امور همسایگی، دوستی و همکاری در سازمان همکاری شانگهای که در چارچوب یک سفر کاری وارد این کشور شده دیدار و در مورد تبادلات فرهنگی و همکاری‌های پزشکی گفت‌وگو کرد.

«کانال رهگیری» عملیات مشترک اعضای پیمان امنیت جمعی علیه مواد مخدر

کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی عملیات گسترده‌ای برای کشف و ضبط مواد مخدر تحت عنوان «کانال رهگیری» برگزار کردند.

تحکیم روابط پارلمانی در دستور کار ازبکستان و تاجیکستان

رئیس سنای ازبکستان و رئیس پارلمان تاجیکستان در شهر «دوشنبه» با یکدیگر دیدار و سندی را در مورد تحکیم روابط پارلمانی امضا کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول