اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری لیدرها و عوامل خرابکاری در تهران+ عکس

با تلاش مأموران یگان ویژه فراجا، تعدادی از لیدرها و عناصر خودفروخته که قصد ایجاد ناامنی و آشوب در تهران را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری لیدرها و عوامل خرابکاری در تهران+ عکس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در فراخوان روز شنبه، تنی چند از لیدرها و برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد ایجاد آشوب و ناآرامی در معابر و میادین تهران را داشتند در خلال اجرای طرح ارتقاء امنیت توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و دستگیر شدند.

از جمله دستگیر شدگان، ۲ نفر از لیدرهای خودفروخته بودند که قصد برهم زدن نظم و ایجاد خرابکاری و آتش افروزی در «بوستان دانشجو» در چهارراه ولیعصر را داشتند که قبل از هرگونه اقدامی با اشراف و رصد اطلاعاتی و امنیتی مأموران اطلاعات یگان ویژه شناسایی و دستگیر شدند.

لازم به ذکر است که تعدادی اقلام ممنوعه شامل سلاح سرد و باتوم فنری، تعدادی بروشور و دست نویس غیرقانونی از عوامل معاند که قصد آشوب و ناامنی در جامعه را داشتند کشف و ضبط و همراه دستگیر شدگان به مراجع قضایی تحویل داده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول