اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۱۳۲ نفر از اراذل نوظهور اسلامشهر+عکس

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیردستگیری ۱۳۲ نفر از ارازل و اوباش نوظهور در اسلامشهر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری ۱۳۲ نفر از اراذل نوظهور اسلامشهر+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اسلامشهر طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۲ نفر از ارازل و اوباش نوظهور از محلات مختلف شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که از آن‌ها ۱۰۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله‌محور که با همکاری و همراهی کلیه پرسنل فراجا در سطح منطقه با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر و جمع‌آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد، ضمن برخورد با افراد هنجارشکن و مخلان نظم تعدادی از اراذل و اوباش به‌نام و نوظهور را شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: این اراذل و سلاح‌ها در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان دستگیر شده‌اند.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه در این رابطه 9 نفر خرده‌فروش موادمخدر و 20 نفر سارق نیز دستگیر شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 وی با تاکید براهمیت و ضرورت حفظ و ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه برای شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون‌شکنان برخورد می‌کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.
 


پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول