اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هشدار دادستانی به مسوولان آموزش و پرورش به دلیل وجود مدارس ناایمن

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اماکن آموزشی ناایمن استان باید بازسازی و ایمن سازی شوند.

هشدار دادستانی به مسوولان آموزش و پرورش به دلیل وجود مدارس ناایمن

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حامد رهبر در بازدید از مدارس شهرستان بویراحمد از وضعیت نامطلوب برخی مدارس انتقاد کرد و گفت: در بازدیدهای سرزده وضعیت برخی مدارس از حیث ایمنی و تاسیسات قابل قبول نبود که موارد لازم به مسوولان آموزش و پرورش تذکر داده شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به حوادث گذشته در برخی مدارس ناشی از ناایمنی ساختمان‌ها افزود:اماکن آموزشی ناایمن استان باید بازسازی و ایمن سازی شوند.

رهبر با بیان اینکه در صورت عدم رفع ایرادهای موجود علیه مسوولان مدارس اعلام جرم خواهد شد، گفت: وجود هرگونه نارسایی در مدارس غیر قابل قبول است.

وی بیان کرد: : مدیران در قبال حوزه تحت مسئولیت خود پاسخ‌گو هستند و در صورت احراز ترک فعل، مورد تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف مطلوب در تعلیم و تربیت دانش آموزان باید زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی در اولویت قرار گیرد، گفت: در صورت عدم اقدام قانونی برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول