اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

یک دستگاه فلزیاب در کامیاران کشف و ضبط شد

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در شهرستان کامیاران خبر داد و گفت: 2 مجرم آثار تاریخی در این رابطه دستگیر شدند.

یک دستگاه فلزیاب در  کامیاران کشف و ضبط شد

محمدرضا زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: برابر گزارش واصله از سوی اداره اطلاعات و امنیت کامیاران به اداره میراث‌ فرهنگی این شهرستان، مبنی بر کشف‌ و ضبط یک دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک خودرو شخصی، بررسی‌ و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان کامیاران قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این رابطه 2 نفر با هویت معلوم و غیربومی دستگیر و به‌ همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول