اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انجام ۴ هزار و ۵۳۸ نظارت بهداشتی دامپزشکی ایلام در ایام اربعین

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام گفت: در ایام اربعین ۴ هزار و ۵۳۸ مورد بازدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مواکب و رستوران های ایلام انجام شده است.

انجام ۴ هزار و ۵۳۸ نظارت بهداشتی دامپزشکی ایلام در ایام اربعین

محمدحسین ابراهیم پور رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ایلام، عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ایام اربعین ۴ هزار و ۵۳۸ مورد بازدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر محل‌های عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی، مواکب و رستوران‌های ایلام انجام شده است.

وی افزود: با توجه به حضور میلیونی زائران اربعین در استان ایلام، حسب دستور مدیر کل دامپزشکی استان ایلام، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی طی ایام اربعین به صورت ویژه در ۲ شیفت انجام شده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ادامه داد: ۲۹ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در سطح استان ایلام فعال بودند و بر فرآورده‌های خام دامی مورد استفاده در مواکب و رستوران‌ها نظارت بهداشتی انجام دادند.

وی افزود: از تمامی ظرفیت‌ های نظارتی دامپزشکی شهرستان‌های استان برای ایام اربعین و بازدیدهای بهداشتی در شهر مهران استفاده شد.

ابراهیم پور بیان کرد: نظارت دامپزشکی بر فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت قرمز و مرغ صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: طی بازدیدهای نظارتی دامپزشکی یک هزار و ۵۰۷ کیلوگرم فرآورده خام دامی ضبط همچنین یک هزار و ۳۵۱ کیلوگرم فرآورده معدوم سازی صورت گرفته است.

ابراهیم پور یادآور شد: ۷۸ مورد اخطاریه بهداشتی و ۴۴ متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۳ واحد پلمپ و ۶۴ مورد نمونه گیری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف فرآورده‌های خام دامی به شماره ۱۵۱۲ تماس حاصل نمایند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول