اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل تبلیغات اسلامی موسسات قرآنی استان تجلیل شدند.

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه هم اندیشی و تجلیل از مدیران موسسات قرآنی به همت استانداری و اتحادیه موسسات قرآنی استان در دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد ابتدا مدیرعامل اتحادیه قرآنی به بیان عملکرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های اتحادیه پرداخت و بعد از آن تعدادی از موسسات قرآنی مشکلات موسسات را مطرح کردند.

سید خدادوست موسوی سادات با اشاره به اینکه ۷۳ موسسه قرآنی و بیش از ۱۰۰۰خانه قرآنی ثبت شده در استان فعالیت می‌کنند ، گفت: موسسات قرآنی با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیدواریم با کمک استانداری و همراه بودن با اتحادیه قرآنی این موارد رفع شود.

 وی با بیان اینکه حمایت‌های استانداری در فعال‌تر شدن موسسات قرآنی نقش عمده و بسزایی دارد، گفت: فعالین قرآنی فاقد بیمه هستند که نماینده بیمه فعالین قرآنی در استان آماده خدمت به این افراد است.

مدیرعامل اتحادیه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تقریبا تمام مسیرها را برای رفع مشکلات موسسات طی کردیم و تا زمانیکه به عنوان مدیر اتحادیه قرآنی هستم از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به موسسات قرآنی دریغ نخواهم کرد.

خدادوست افزود: برای کمک‌ به موسسات قرآنی با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ، مدیرکل برنامه و بودجه ، صدا و سیما،مدیرکل بنیاد مسکن ،معاون عقیدتی فراجا، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...جلسه برگزار کردیم و برای رفع مشکلات موسسات قدم بر داشته‌ایم و منتظر نتایج این جلسات هستیم.

وی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری قرآنی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری هم از زحمات اتحادیه و موسسات قرآنی قدردانی کرد و در پایان با حضور پیوند معاون استاندار با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی از تلاش‌های موسسات قرآنی تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول