اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

روایت دهقانی از کیفیت بالای پیامرسان‌های داخلی در خارج از ایران

معاون علم، فناوری و دانش بنیان رئیس‌جمهور که به‌عنوان نماینده ایران در اجلاس سران گروه ۷۷ در کوبا به سر می‌برد، با انتشار ویدئویی در صفحه ویراستی خود از کیفیت تماس تصویری پیامرسان‌های داخلی حتی در کشور کوبا که زیرساخت اینترنتی ضعیفی دارد، تشکر کرد.

روایت دهقانی از کیفیت بالای پیامرسان‌های داخلی در خارج از ایران

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علم، فناوری و دانش بنیان رئیس جمهور که به‌عنوان نماینده ایران در اجلاس سران گروه ۷۷ در کوبا به سر می‌برد، با انتشار ویدئویی در صفحه ویراستی خود از کیفیت تماس تصویری پیامرسان‌های داخلی حتی در کشور کوبا که زیرساخت اینترنتی ضعیفی دارد تشکر کرد و نوشت:

پیشرفت پیامرسان های ایرانی حقیقتا قابل تقدیر است. در اجلاس گروه ۷۷ و چین در کوبا، با دکتر زارع پور عزیز تماس گرفتم برای خداقوت و تشکر از حمایت و پشتیبانی از محصول و فناوری ایرانی.با وجود زیرساخت بسیار ضعیف شبکه اینترنت در کوبا، ارتباط صوتی و تصویری با ایران به راحتی و خوبی تمام بود.

 

 

 

روزهای گذشته عزت الله ضرغامی وزیر میراث و فرهنگی کشور با اشاره به ضفر بازیکنان النصر به ایران، به پیامرسان های داخلی کنایه زده بود که این موضوع با  واکنش وزیر ارتباطات هم همراه شد. زارع‌پور در ویراستی در پاسخ به او نوشت:

«سکوهای بومی، دارایی دیجیتال ملّی کشورها محسوب می‌شوند.ما جزو معدود کشورهای دارنده سکوهای باکیفیت بومی هستیم و این یک افتخار بزرگ است که مسئولین هم حتماً به آن افتخار می‌کنند.سال گذشته در سفر به کره جنوبی، وزیر ارتباطاتشان با افتخار مرا دعوت کرد که از طریق سکوی کره‌ای kakaotalk با هم در ارتباط باشیم.»

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول