اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان ابهر بی‌نظیر است

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مجتمع‌های گردشگری پاسارگاد و گلدیس شهرستان ابهر بازدید کرد.

ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان ابهر بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی طلوعی، معاون توسعه و منابع انسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز در بازدید مجتمع‌های گردشگری پاسارگاد و گلدیس شهرستان ابهر اظهار داشت: این شهرستان در حوزه گردشگری و صنایع دستی پیشرفت شگرفی را داشته است.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: استان زنجان یکی از مقاصد مهم سفر در کشور به ویژه در فصل بهار و تابستان است که این امر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب در این استان را دو چندان می‌کند.

طلوعی گفت: در سال‌های اخیر شاهد توسعه تاسیسات گردشگری در شهرستان ابهر هستیم که این موضوع در کنار خدمات مطلوب می‌تواند در توسعه گردشگری این استان نقش مهمی داشته باشد و با کمی توجه و حمایت بیشتر با این ظرفیت‌های عظیم می‌تواند به مرکز قطب فرهنگی وهنری وگردشگری در کشور تبدیل شود.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول