اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه اهواز: ملت ایران در برابر آشوب‌طلبی بیگانگان پیروز است

امام جمعه اهواز گفت: علی‌رغم رگبار کودتا و آشوب ‌طلبی بیگانگان اما همیشه اراده‌ و خواست ملت اسلامی پیروز شده است.

امام جمعه اهواز: ملت ایران در برابر آشوب‌طلبی بیگانگان پیروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه جهان در حال تحول است اظهارکرد: در جنگ 60 ساله‌ای که مستکبران با دین اسلام داشتند مشاهده می‌کنیم که علی‌رغم رگبار کودتا، آشوب و ترور، اراده‌ی ملت اسلامی پیروز شده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: تحریم‌های اقتصادی ملت ما را قوی‌تر کرده است و صادرات نفت ایران برخلاف تهدیدها و فشارهای حداکثری دنیای غرب، به سه برابر افزایش پیدا کرد و امروز می‌بینیم که کشور ایران یکی از سه کشور سرآمد در عرصه‌ی تکنولوژی، سلول‌های بنیادین و فناوری‌های سوخت هسته‌ای و هوا فضا است.

وی یادآور شد: همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند، اسلام سنگرهای جهانی را فتح می‌کند و ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت نشانده است و امروز می‌بینیم که امریکا در حال افول است.  

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه تحریم‌ها و فشارهای آمریکا از سر درماندگی است، خاطرنشان کرد: آیا فشارهای آمریکا توانست از عراق مستعمره بسازد؟ یا برخلاف تئوری غرب به یکی از محورهای مقاومت اسلامی تبدیل شد. آیا داعش که دست‌ساز آمریکا بود توانست بر عراق چیره شود و منطقه را بی‌ثبات کند یا با اراده‌ی عاشورایی در جرگه‌ی فرزندان مقاومت درآمد.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به برگزاری پیاده‌روی بزرگ اربعین گفت: امسال 4 میلیون نفر از کشورمان به زیارت اربعین مشرف شدند و خواب را از چشم دشمنان ربودند و لازم است از همه کسانی که سهمی در برگزاری باشکوه آیین عزاداری سیدالشهدا در ماه محرم و صفر داشتند، تشکر ‌کنیم.

وی ادامه داد: مواکب کشور عراق نیز خدمات ارزشمندی به زوار ارائه کردند و این محبت و برادری از علائم ظهور امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه بدون وجود حضرت محمد(ص) انسان دچار گمراهی و ضلالت می‌شد، گفت: در تشکیل حکومت جهانی نباید دچار احساسات زودگذر شد و باید با صبر و حوصله نسبت به این موضوع اقدام کرد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد افزود: مواردی نظیر آمادگی فردی، اجتماعی، فکری، فرهنگی و پیشرفت در تکنولوژی از شرایط ایجاد یک حکومت جهانی است.

امام جمعه اهواز همچنین با تاکید بر لزوم بهبود شرایط اقتصادی مردم گفت: حاصل تلاش‌های اقتصادی دولت باید در سفره مردم دیده شود.

وی این را هم گفت که ملت ما برای حجاب 300 هزار شهید داده‌اند و از دستورات الهی در حوزه‌ی عفاف و حجاب کوتاه نمی‌آییم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول