اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عزیمت ۲ هزار زائر از تایباد به پایتخت معنوی ایران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: تعداد ۲ هزار زائر شیعه و اهل سنت از این شهرستان مرزی رهسپار مشهدالرضا شدند.

عزیمت ۲ هزار زائر از تایباد به پایتخت معنوی ایران

حجت الاسلام سیدعلی‌نقی هاشمی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر ۲ هزار زائر از شهرستان تایباد رهسپار حرم مطهر رضوی شدند که در قالب ۱۰ کاروان شیعه و اهل سنت به مشهد مقدس عزیمت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد افزود: از این تعداد زائر، هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۶ کاروان مسیر ۲۵۰ کیلومتری تایباد-مشهد را با پای پیاده طی طریق کردند.

وی ادامه داد: همچنین یک کاروان سواره متشکل از علما، روحانیون، شخصیت ها و مردم اهل سنت تایباد مشرف به بارگاه امام هشتم(ع) شدند و نیز در همایش وحدتی «آرامش امت در پناه قرآن و عترت» به میزبانی آستان قدس رضوی شرکت کردند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: یک کاروان دوچرخه سوار هم متشکل از ۱۱ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان تایباد به قصد زیارت حرم امام رضا(ع) عازم مشهد شد و به رسم هرساله خود این مسیر تایباد به مشهد را می پیمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد خاطرنشان کرد: این کاروان های مردمی و زوار پیاده و سواره رضوی در بین راه توسط موکب ها و ایستگاه های جاده ای مورد پذیرایی و استقبال قرار می گیرند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول