اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

2 نظامی سوری در حمله رژیم صهیونیستی جان باختند

سوریه اعلام کرد که به دنبال حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غرب این کشور، 2 نظامی سوری جان باختند و 6 نفر دیگر زخمی شدند.

2 نظامی سوری در حمله رژیم صهیونیستی جان باختند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی سوری، شامگاه امروز (چهارشنبه)، جزئیات حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به استان طرطوس را اعلام کرد.

منابع محلی سوریه لحظاتی قبل گزارش داده بودند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک روستا را در استان طرطوس هدف حمله هوایی قرار داده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این حمله ساعت ۱۷:۲۲ عصر امروز به وقت محلی انجام شده و رژیم صهیونیستی از سمت دریای مدیترانه طرطوس را هدف قرار داده است.

این منبع در ادامه اعلام کرد که در پی این حمله، ۲ نظامی سوری جان خود را از دست داده‌اند و ۶ نفر دیگر مجروح شده‌اند. وی همچنین اشاره کرد که در این حمله خسارات مالی به بار آمده است.

لحظاتی پیش، منابع محلی سوریه از شنیده شدن صدای شدید انفجار در طرطوس خبر داده بودند. به دنبال این گزارش، خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از یک منبع امنیتی که او را عالی‌رتبه خواند، گزارش داده بود جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نقاطی را در روستای الجماسیه از توابع استان طرطوس سوریه هدف قرار داده‌اند و پدافند هوایی سوریه با آن‌ها مقابله کرده است.

اسپوتنیک اشاره کرده بود جنگنده‌های صهیونیستی این حمله را از طرف آب‌های بین‌المللی در مجاورت سواحل سوریه انجام داده‌اند. این خبرگزاری روسی همچنین گزارش داده بود پدافند هوایی سوریه بسیاری از موشک‌های شلیک‌شده را ساقط کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول