اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر مسافرتی و گردشگری صادر شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان سمنان از صدور پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای نخستین بار در استان سمنان خبر داد.

پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر مسافرتی و گردشگری صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان سمنان اظهار کرد: با استناد به ماده ۲۵ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر آن‌ها و بر اساس ماده ۲۳ دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری ایران و ابلاغ از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی، نخستین پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان سمنان صادر شد.

وی افزود: فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش به‌سزایی در توسعه و رونق گردشگری استان سمنان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان وجود این انجمن را برای هم‌افزایی و مشارکت میان فعالان این بخش لازم دانست و گفت: این انجمن با تمام دغدغه‌های فعالان این حوزه آشنایی دارد و به جد پیگیر رفع مسائل و مشکلات است.

به گزارش فارس، پیگیری مسائل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اجرای تور، همکاری و تعامل با راهنمایان گردشگری، برخورد با فعالان گردشگری غیرمجاز، حضور در کمیسیون رسیدگی به شکایت، کمک به توسعه گردشگری و... از عمده‌ترین فعالیت‌های انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول