اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

انبیاء: دانشجویان دانشگاه علم و صنعت مشکل خوابگاهی ندارند

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، گفت: برای سال تحصیلی جدید مشکل خوابگاه دانشجویی نداریم و به 100 درصد دانشجویان غیر متأهل که باید خوابگاه ارائه می‌شد، خوابگاه داده‌ایم.

انبیاء: دانشجویان دانشگاه علم و صنعت مشکل خوابگاهی ندارند

منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون بازگشایی دانشگاه‌ها، گفت: آمادگی لازم برای پذیرش دانشجویان را در سال تحصیلی جدید داریم و در تابستان بازسازی و رنگ‌آمیزی خوابگاه را در دستور کار قرار دادیم تا دانشجویان در سال تحصیلی جدید با مشکل خوابگاه مواجه نشوند. 

* دانشجویان علم و صنعت مشکل خوابگاهی ندارند

وی افزود: به ۱۰۰ درصد دانشجویان غیر متأهل که باید خوابگاه ارائه می‌شد، خوابگاه داده‌ایم و با توجه به جلسه هیأت امنایی که داشتیم کلنگ زنی خوابگاه متأهلی را نیز در دستور کار داشتیم که انجام شد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران یادآور شد: بخش زیادی از خوابگاه‌هایمان در داخل دانشگاه هستند. ساختمانی داشتیم که حدود ۲ هزار متر مربع در ۳ طبقه ساخته شده بود و برخی از اساتید در آن اسکان داده شده بودند که تعداد معدودی از آنها دانشجوی دکتری بودند. از هیأت امنا مجوز دریافت کرده‌ایم که این ساختان را بکوبیم و از نو بسازیم. با شهردار تهران صحبت شده و مجوز ساخت این ساختمان در حال صدور است که حدود ۸۰-۷۰ واحد در این پروژه در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول