اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دفاع مقدس سند عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی است

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: حماسه دفاع مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سند عزت و افتخار در مقابل نظام غرب به یادگار مانده است.

دفاع مقدس سند عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام تاج‌الدین محمدی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حماسه دفاع مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان  سند عزت و افتخار در مقابل نظام غربی به یادگار مانده است. 

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت این حماسه بزرگ است، افزود: این هفته فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است و ضروری است با هم‌ افزایی این دستاوردها به جامعه منتقل شوند. 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: پیروزی در دفاع مقدس ژنرال کارکشته و توانمند غربی را با حیرت و شکست رو به رو ساخت و بیش از پیش به قدرت نظام های اسلامی پی بردند.

حجت السلام محمدی خاطر نشان کرد: در همین راستا در استان ایلام و همزمان با سراسر کشور از تعداد ۵۰۰ نفر در ۲۹ شهریور از پیشکسوتان، خانواده شهدا و فعالان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در شهر ایلام تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین بیش از ۳۰ برنامه در ایام دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان ایلام اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول