اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعلام نرخ جدید کرایه سرویس مدارس در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.

اعلام نرخ جدید کرایه سرویس مدارس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا وثوق‌نیا از تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی برای سال تحصیلی ۱۴٠۳_۱۴٠۲ خبر داد و اظهار کرد: نرخ کرایه سرویس مدارس برای انواع سواری (تاکسی و شخصی) تا مسافت 3 کیلومتر 565 هزار تومان، تا 6 کیلومتر 673 هزار تومان و تا 9 کیلومتر 793 هزار تومان و برای خودروهای ون تا 3 کیلومتر 457 هزار تومان، تا 6 کیلومتر 540 هزار تومان و تا 9 کیلومتر 577 هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: کلیه وجوه پرداختی توسط اولیا باید به حساب مدارس واریز شود و دریافت هر گونه وجه توسط پیمانکار و یا راننده خلاف قانون بوده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی، استعمال سیگار و عدم رعایت حجاب اسلامی در سرویس مدارس می توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر و یا از طریق سامانه پیامکی 30007133 سازمان تاکسیرانی مطرح کنند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول