اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

روایت مدیرعامل ایسنا از کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی»

محمدمهدی خیرجو تاکید کرد: انتشار کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» کار خوبی است که خبرگزاری فارس رقم زد و می‌تواند در تبیین ابعاد واقعی آن حوادث نقش‌آفرین باشد.

روایت مدیرعامل ایسنا از کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی»

محمدمهدی خیرجو، مدیرعامل خبرگزاری ایسنا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: بازخوانی وقایع سال گذشته در آن فضای غبارآلودی که سره از ناسره مشخص نبود و فضا کاملاً احساسی بود درحالی‌که جو رسانه‌ای معاندین با پمپاژ اخبار منفی،کذب و مخدوش سعی در تهییج و عصبانی کردن مردم داشت، بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از ابعاد فتنه سال گذشته هنوز مشخص نشده‌ است، افزود: در آن ماجرا بیشتر به جنبه‌های سیاسی و امنیتی پرداخته شد در حالی که باید به مراحلی که منجر به این فتنه شد نیز توجه داشت. 

 

خیرجو ادامه داد: این فتنه از ابعاد مختلفی از جمله جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، روانشناسی قابل بررسی است. باید نخبگان را فرا بخوانیم تا درباره زوایای پنهان اتفاقات سال گذشته صحبت کنند. باید بفهمیم چگونه دشمن توانسته در این جنگ شناختی روی ادراک بخشی از مردم تأثیر بگذارد و برخی از خواص را طوری منفعل کند که سکوت اختیار کنند و یا برعکس، کاری کنند که آب در آسیاب دشمن بریزند.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا خاطرنشان کرد: انتشار این کتاب کار خوبی است که خبرگزاری فارس رقم زد و می‌تواند در تبیین ابعاد واقعی آن حوادث نقش‌آفرین باشد.

 

 

گفتنی است کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» که به همت حمیدرضا تاجی و بر مبنای تولیدات تحقیقی گزارشگران و خبرنگاران فارس نوشته شده است به مهمترین دروغ‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون در ماجرای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می‌پردازد.

برای خرید این کتاب می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول