اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

جوکار: چاپ کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» کار بسیار ارزنده و شایسته‌ای است

نماینده یزد در مجلس در خصوص انتشار کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» توسط خبرگزاری فارس گفت: آنچه که بتواند نقش دشمن در اغتشاشات را بیان کرده و دروغ و کذب بودن این شعار را برای مردم روشن کند کار بسیار ارزنده و شایسته ای است.

جوکار: چاپ کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» کار بسیار ارزنده و شایسته‌ای است

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» اخیراً به همت انتشارات خبرگزاری فارس چاپ شده و به مهمترین دروغ‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون در ماجرای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می‌پردازد. این کتاب بر مبنای تولیدات تحقیقی گزارشگران و خبرنگاران فارس در ۳ فصل و ۲۳۸ صفحه گردآوری و منتشر شده است. 

در همین راستا محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به خبرنگار باشگاه توانا گفت: آنچه که بتواند نقش دشمن در اغتشاشات را بیان کرده و دروغ و کذب بودن این شعار را برای مردم روشن کند کار بسیار ارزنده و شایسته‌ای است.

وی افزود:کسانیکه در برابر رفتار و شایعه پراکنی‌های دشمنان انقلاب، روشنگری می کنند و روایت درست و دقیق در اختیار همگان قرار می‌دهند، جای تقدیر دارد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: این اقدام مهم می‌تواند در عرصه جهاد تبیین اثر بخش بوده و الگویی باشد برای کسانیکه در این عرصه مهم فعال هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول