اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر صنعتی البرز

مسوول آموزشگاه هنرهای تجسمی آفرنگ از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور هنرجویان و سه تن از اساتید در شهر صنعتی البرز خبر داد.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر صنعتی البرز

پروا رجبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در سالن مجتمع آرامهر شهر صنعتی البرز خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه ۷۰ اثر از ۲۱ هنرمند که بیشتر آنها نوجوان و جوان هستند و نیز آثار ۳ استاد برتر، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیشتر آثار هنرجویان آموزشگاه که تجربه اول آنها بود به نمایش گذاشته شده تا در مسیر بعدی قوی‌تر گام بردارند و بدانند که با چه هدفی کارشان را به پیش ببرند. 

مسوول آموزشگاه هنرهای تجسمی شهر الوند ادامه داد: آثار هنرمندان در سبک‌های طراحی، سیاه قلم، رنگ روغن و نقاشی مدرن بوده که مورد استقبال خوب مردم و مسوولان قرار گرفته است. 

رجبی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۰ شهریور ماه تا ۲۲ شهریور ماه برپا است، تصریح کرد: نمایشگاه بعدی آثار هنرمندان در قزوین برگزار می‌شود و هنرجویان برنامه‌ریزی کرده‌اند که طرح‌های منتخب خود را هدفمندتر انتخاب کنند. 

وی افزود: در این نمایشگاه بیشتر به تکنیک پرداخته شده است اما در نمایشگاه بعدی بر روی مشاهیر و اشخاص معروف کار خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: همه کسانی که به هنر علاقمند هستند استعداد دارند فقط باید پشتکار داشته باشند و وقت بگذارند تا بتوانند موفق شوند. اگر هنرمندان بخواهند، می‌توانند راه خود را پیدا کنند که این امر با شعار «خواستن، توانستن است» محقق می شود.

مسوول آموزشگاه هنرهای تجسمی اذعان کرد: نگاه مسوولان به هنرمندان ارزشمند و مایه قوت قلب است که سعی می‌کنیم در برنامه‌های بعدی قوی‌تر عمل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول