اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش سرانه اردوگاهی دانش‌آموزی در زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سرانه اردوگاهی دانش‌آموزی در استان زنجان از ۲۸ سانتی‌متر به یک متر افزایش یافته است.

افزایش سرانه اردوگاهی دانش‌آموزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در جمع مدیران مدارس شهرستان طارم از آمادگی کامل مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: توفیقات بدست آمده در شاخص‌های آموزشی و پرورشی حاصل تلاش همه معلمان و همکاران در مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت است.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی با پیگیری‌های صورت گرفته سرانه اردوگاهی دانش‌آموزی از ۲۸ سانتی متر به یک متر افزایش یافته است، تصریح کرد: جذب و تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در طرح شهید سلیمانی و ایجاد فضاهای جدید ورزشی، خدمات فوق را در ایجاد بستری موثر برای تنوع بخشی در موقعیت‌های یادگیری و تربیتی را بسیار مهم بیان کرد.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش رفع و انسداد مبادی بی‌سوادی از همان دوره ابتدایی باید انجام شود، گفت: شناسایی و تحت پوشش قراردادن دانش‌آموزان لازم‌التعلیم را مهم و بر ثبت نام به موقع آنان تاکید کرد.

میرزایی به کسب مقام نخست کشوری در پوشش تحصیلی۹۹.۳۳ درصدی در مقطع ابتدایی اشاره کرد و افزود: موضوع مربوط به توانمند‌سازی نیروی انسانی و توجه جدی به نیازهای نسل جدید و برنامه‌ریزی بر اساس نیاز سنجی و رعایت اقتضائات مدرسه‌ای را ضروری دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان داشت: امروز با توجه به تغییرات بوجود آمده در سبک زندگی لازم است فرصت‌های لازم به منظور مهارت‌آموزی و یادگیری دانش‌آموزان در کنار همسالان با ایجاد فرصت‌های متنوع یادگیری مورد توجه قرار بگیرد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول