اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد.

نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد

محمود حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تهیه و تعیین نرخ‌نامه سرویس مدارس بر عهده مدیریت شهری است اظهار کرد: نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورای شهر همدان اعلام و تلاش شد تعرفه منطقی تعیین شود تا خانواده‌ها و رانندگان دچار مشکل نشوند. 

وی با اشاره به ثبت نام رانندگان در سامانه سرویس مدارس گفت: تاکنون ۲۰۵ راننده متقاضی سرویس مدارس در سامانه ثبت‌ نام شدند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه به بیش از یک‌هزار راننده برسد.

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان اظهار کرد: در حال حاضر شش شرکت ۱۸۲۸ ,۱۸۳۳, ۱۸۲۱, ۱۸۱۷, ۱۸۱۰ و شرکت جهان‌نمای شلمچه برای سرویس مدارس شناسایی و به این معاونت معرفی شده‌اند.

وی با تاکید بر تلاش صورت گرفته در اعلام زودتر از موعد نرخ سرویس مدارس تصریح کرد: حمل‌ونقل دانش‌آموزان بر عهده آموزش‌ و پرورش و اشخاص حقیقی و حقوقی است و ما به سهم خود با برگزاری جلسات مختلف تلاش کردیم نرخ مصوب سرویس مدارس پیش از شروع مدارس اعلام شود.

حضرتی با بیان اینکه این نرخ تیرماه سال جاری و زودتر از موعد مقرر از سوی شورای شهر اعلام شد افزود: هزینه ماهانه مسیر رفت‌وبرگشت در مسافت یک تا پنج کیلومتر برای سواری ۶۵۰ هزار تومان، ون ۵۵۰ هزار تومان و مینی بوس ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با تاکید بر دارا بودن بیمه‌نامه مکمل دانش‌آموزان و معاینه فنی خودروهای متقاضی سرویس مدارس عنوان کرد: خودروهایی که فاقد برچسب سرویس مدارس باشند، پلیس راهور مانع تردد آن‌ها می‌شود.

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان با تأکید بر تعیین نرخ سرویس مدارس توسط مدیریت شهری عنوان کرد: سال گذشته شماری از رانندگان با آموزش‌ و پرورش قرارداد نداشتند که همین موضوع باعث افزایش قیمت‌ها شده بود و طبق بند چ ماده یک آیین‌نامه اجرایی آموزش‌ و پرورش و انجمن اولیا و مربیان باید برای کنترل قیمت‌ها با راننده قرارداد ببندند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول