اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دستورالعمل مبلغ تغذیه دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شد

صندوق رفاه دانشجویان سهم دانشجو از تامین هزینه غذای دانشجویی را بر اساس مصوبات هیات امنای این صندوق به دانشگاه‌ها ابلاغ کرد.

دستورالعمل مبلغ تغذیه دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در اجلاس روسای دانشگاه‌ها به وظایف صندوق رفاه دانشجویان اشاره کرد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای حل مشکلات دانشجویان عزیز است به طوری که دانشجویان بدون دغدغه معیشتی، با خیال راحت به امر آموزش و تحقیقات بپردازند.

وی با اشاره به موضوع تغذیه دانشجویان بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را در رابطه با تامین غذای دانشجویی در اختیار خود دانشگاه ها قرار می‌دهد و از این بابت هیچ مبلغی در اختیار صندوق قرار نمیگیرد لذا دانشگاه‌ها نباید انتظار کمک مالی از این بابت از این صندوق داشته باشند و صندوق رفاه دانشجویان فقط سهم دانشجو از تامین هزینه غذای دانشجویی را بر اساس مصوبات هیات امنای این صندوق به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کند که برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ این مبلغ برای غذای پرهزینه، متوسط هزینه و کم هزینه به ترتیب ده هزار تومان، هشت هزارتومان و پنج هزار تومان تصویب شده و ما هم دستورالعمل آن رابه دانشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

وی ضمن اشاره به دغدغه دانشجویان غیر بومی در مورد اسکان در خوابگاه‌ها گفت: ظرفیت خوابگاه‌های ملکی دانشگاه‌های کشور در حدود ۲۲۲ هزار دانشجو است و برای حدود ۲۲ هزار نفر دانشجو هم روسای دانشگاه‌ها با کمک صندوق رفاه دانشجویان خوابگاه‌های استجاری، اجاره کرده‌اند، یعنی مهرماه را با ظرفیت خوابگاههای ۲۴۴ هزار نفر شروع خواهیم کرد و این در نوع خود تا امروز بی‌نظیر است. در ضمن اعلام می‌کنیم صندوق رفاه دانشجویان همیشه در کنار دانشگاه‌های کشور بوده و خواهد بود و سعی می‌کند از نظر رفاهی دانشجویان دانشگاههای کشور مشکل خاصی نداشته باشد.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول