اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آماده‌سازی ۵۸ دستگاه ماشین‌آلات عملیات زمستانه در چهارمحال و بختیاری

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای خدمات‌دهی و انجام عملیات زمستانه ۵۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری شهرکرد آماده و تجهیز شد.

آماده‌سازی ۵۸ دستگاه ماشین‌آلات عملیات زمستانه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، بابک احمدی با اشاره به آماده‌سازی تجهیزات زمستانه شهرداری گفت: واحد نقلیه و موتوری شهرداری جهت انجام عملیات زمستانه ۳۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و ۲۰دستگاه ماشین‌آلات سبک را آماده و تجهیز کرده است.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد در ادامه افزود: هشت کامیون، ۶ تیغ برف‌روب، ۲ دستگاه نمک‌پاش، چهار کامیونت، ۲ گریدر، پنج لودر، چهار نیسان، یک دستگاه تراکتور، چهار دستگاه بیل بکهو، ۲ عدد جرثقیل و ۲۰ دستگاه خودروی سبک پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیل‌گیری در تردد معابر و جاده‌ها در دستور کار شهرداری است، بیان داشت: در راستای خدمات‌دهی بهتر و سریع‌تر به شهروندان از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: مانور ماشین‌آلات با هدف آمادگی نیروهای عملیاتی، تجهیزات و ماشین‌آلات در فصول بارندگی جهت تردد روان شهروندان، اواخر مهرماه با همکاری ستاد بحران برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول