اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مرگ 3 نفر به علت گازگرفتگی در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گازگرفتگی یک حلقه چاه خبر داد و گفت: در این حادثه سه کارگر جوان غیرایرانی جان باختند.

مرگ 3 نفر به علت گازگرفتگی در چاه

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 10 و 5 دقیقه امروز حادثه چاه در بلوار شکوفه، خیابان سهیل شمالی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان 4 دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک حلقه چاه به عمق ۱۰ متر حفر شده بود و کارگران در قسمت انباری مشغول کار بودند و در تماسی که با مرکز برقرار شد، اعلام می‌شود کارگران در انتهای چاه به صورت بی‌حال قرار دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از کارگران خود را به بیرون چاه منتقل کرده بود، اما نیروهای امدادی آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد چاه شدند و 3 کارگر بین ۲۵ تا ۳۰ ساله را به بیرون منتقل کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این افراد جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی گفت: علت دقیق فوت این کارگران از سوی کارشناسان پزشکی قانونی در دست بررسی است ولی به احتمال زیاد، گاز گرفتگی عامل اصلی جان باختن آنها بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول