اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعزام ۴۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان شمیرانات به مشهد مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر گفت: ۴۰۰ نفر از نوجوانان، جوانان، مربیان و مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ص) به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند.

اعزام ۴۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان شمیرانات به مشهد مقدس

سرهنگ پاسدار مجید ناظریه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از نوجوانان، جوانان، مربیان و مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران در قالب اردوی فرهنگی-تربیتی حلقه‌های صالحین ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسانات و رودبارقصران در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ص) به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اینگونه اردوهای فرهنگی و تربیتی آسیب‌های اجتماعی نیز احصا می‌شود، گفت: این اردو از تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰2 تا ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد؛ پس از افتتاحیه این اردو با حضور مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران، زیارت حرم، نشست‌های هم اندیشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، و نشست صمیمی مسؤولان با بسیجیان از برنامه‌های این اردو می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر خاطرنشان کرد: دشمنان با طرح‌هایی که در دستور کارشان قرار دادند به مرور زمان خوراک فکری تزریق می‌کنند، اما به لطف خدا این طرح‌ها را خنثی خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول