اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری آب در خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است.

اجرای ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری آب در خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است، اظهارداشت: این میزان عملیات لوله‌گذاری در مجموع با اعتباری بالغ بر یک هرزارو ۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۸۷ کیلومتر عملیات توسعه شبکه، بیش از ۱۳۲ کیلومتر اصلاح شبکه، بیش از ۸۵ کیلومتر احداث خط انتقال و ۶۴ کیلومتر لوله‌گذاری اصلاح خط انتقال در شهرستان خدابنده اجرایی شده است.

وی افزود: طی ۵ ماهه نخست امسال ۲۳۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرایی شده است که با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۲۰ هزار نفر از خدمات تامین آب پایدار و سالم برخوردار شدند.

جزء‌قاسمی با تشریح عملکرد شرکت آبفا طی سال جاری در شهرستان خدابنده گفت: حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه عمیق، اصلاح و بازسازی ۵۰ کیلومتر شبکه و ۱۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب از جمله این اقدامات بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اجرای عملیات رفع تنش آبی در شهرهای «کرسف» و «سهرورد» و ۱۵ روستای شهرستان خدابنده در سال جاری نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این شهرستان است.

 وی خاطرنشان کرد: امسال در قالب طرح جهاد آبرسانی نیز ۶۸ روستای شهرستان خدابنده با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی می‌شوند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول