اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ورود بیش از یک میلیون زائر به مشهد طی 5 روز گذشته

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ تا ۲۰ شهریور یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۲۲ نفر وارد مشهد شده اند.

ورود بیش از یک میلیون زائر به مشهد طی 5 روز گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، ساعتی پیش در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه پایانی صفر که در محل شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۱۳ هزار و ۷۵۴ زائر وارد مشهدمقدس شدند که نسبت به سال گذشته در همین روز ۲۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۰ شهریور یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۲۲ نفر وارد مشهد شده اند، افزود: شب گذشته ۳۵۸ هزار و ۳۲۹ نفر از مراکز اسکان استفاده کردند و طی بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ شهریور این عدد در مجموع ۲ میلیون و۲۵۸ هزار و۲۰۹ نفر شب است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در پایان گفت: از مجموع ۲۱۳ هزار و ۲۵۴ نفر ۱۳۸ هزار و ۵۷۱ نفر با وسیله نقلیه شخصی به مشهد سفر کردند و ۴۵ هزار و ۵۰۴ نفر با وسیله حمل و نقل عمومی جاده ای و ۲۰ هزار نفر ۵۰۰ نفر با قطار و ۹۱۶۹ نفر هواپیما  به مشهد آمده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول