اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عدم برگزاری نمایشگاه پاییزه در گنبدکاووس

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و با هدف حمایت از بازاریان و کسبه گنبدکاووس، نمایشگاه پاییزه برگزار نمی‌شود.

عدم برگزاری نمایشگاه پاییزه در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی عبدلی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶هزار و ۳۹۵ مورد  از واحدهای صنفی در رسته‌های مختلف بازرسی شده است و در این بازرسی‌ها ۴۹ واحد صنفی متخلف اخطاریه دریافت کرده و ۵۷۲ میلیون تومان جریمه شدند.

وی تصریح‌کرد: بازاریان و کسبه شهرستان گنبدکاووس در ایام اربعین مبلغ ۲۰ میلیون تومان بصورت نقدی به موکب‌ها و ارائه خدمت به زائراین پیاده‌روی اربعین و دلدادگان حسینی کمک کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس ادامه‌داد: بیش از ۹۰ درصد از بازاریان و کسبه، اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم اداره امور مالیاتی شهرستان کرده‌اند.

عبدلی گفت: در راستای حمایت از بازاریان و کسبه شهرستان گنبدکاووس، درآستانه سال تحصیلی جدید، نمایشگاه پاییزه در شهرستان برگزار نمی‌شود تا اصناف بتوانند بهترین استفاده را از این بازده زمانی ببرند‌.

وی بیان‌کرد: در راستای قانون و دستورالعمل عدم عرضه و فروش مواد دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نظارت و بازرسی در این فروشگاه در راستای اجرای این مصوبه تشدید شده‌است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: اتحادیه مشاورین املاک شهرستان گنبدکاووس به عنوان اتحادیه برتر شهرستانی انتخاب و در مراسمی با حضور استاندار گلستان در گرگان تجلیل شد.

وی یادآورشد:در حال حاضر ۱۵هزار و ۸۷۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب و ۵۰ اتحادیه در شهرستان گنبدکاووس فعال هستند و ۳۵۰ پروانه کسب به دلیل مشکلات اقتصادی، بالا رفتن اجاره بها واحدهای تجاری و غیره باطل شد و ۷۳۱ فقره پروانه کسب نیز از ابتدای سال تاکنون صادر شده‌است.

عبدلی گفت: بیشترین پروانه کسب به ترتیب متعلق به واحد صنفی خوار و بار با ۲ هزار و ۵۰۰ فقره پروانه کسب، پوشاک با یک هزار و ۱۰۰ فقره و مشاورین املاک با ۶۸۱ فقره پروانه کسب است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول