اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

آغاز روز دوم اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و تشریح مباحث روز اول از زبان وزیر علوم

وزیر علوم مباحث مطرح شده در اجلاس 2 روزه رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را بیان کرد.

آغاز روز دوم اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و تشریح مباحث روز اول از زبان وزیر علوم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اجلاس ۲ روزه رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از روز گذشته با حضور وزیر علوم در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران آغاز شد و امروز نیز ادامه دارد.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره برگزاری اجلاس ۲ روزه رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مباحثی که در این اجلاس مدنظر قرار گرفت، گفت: اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها به صورت فصلی با حضور رؤسای تمام دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود؛ البته گاهی به صورت ماهانه هم با رؤسای برخی مراکز که برنامه خاصی دارند جلساتی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجلاس ما کارهایی که انجام داده‌ایم، کارهایی که قرار است انجام دهیم، هم‌افزایی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که قرار است داشته باشیم را مطرح می‌کنیم.

وزیر علوم گفت: همچنین اگر مرکزی کار خاصی انجام داده است تجربه خود را در اختیار دیگر مراکز قرار می‌دهد و تعامل با پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری هم مطرح می‌شود.

زلفی‌گل ادامه داد: در این اجلاس تفاهم‌نامه‌ها و ارتباطاتی که قرار است با سایر وزارتخانه‌ها و نهادها صورت بگیرد هم مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول