اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شناسایی و تعطیلی واحد دندان‌سازی غیر مجاز در نهبندان

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی و تعطیلی یک واحد دندان‌سازی غیرمجاز در شهرستان نهبندان طی هفته گذشته خبر داد.

شناسایی و تعطیلی واحد دندان‌سازی غیر مجاز در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید شوکتی فرد، مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یک واحد ارائه خدمات دندان‌سازی غیر مجاز توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت نهبندان و پلیس نظارت بر اماکن عمومی شناسایی و تعطیل شد.

وی افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام خدمات دندان‌سازی کرده بود؛ که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز شناسایی شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تاکید کرد: همشهریان برای انجام خدمات دندانپزشکی و دندانسازی در موسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۱۸- ۳۲۳۸۱۳۳۹ - ۰۵۶ گزارش دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول