اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر

هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر جواب داد.

پاسخ هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ در پی انتقادات جمعی از تیمداران و فعالان فوتبالی از هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد این هیئت جوابیه‌ای منتشر کرد.

در متن این جوابیه آمده است: هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد در این مدت که سکان هدایت فوتبال شهرستان را بر عهده دارد در همه رده ها مسابقات خود را به موقع  برگزار کرده و بدون مسابقه و برگزاری بازی هیچ تیمی را جهت حضور در مسابقات استانی معرفی نکرده تا حقی از تیمی ضایع نشود.

در ادامه آمده است: چطور می‌شود تیمی که خودش نماینده در قرعه کشی دارد و در مسابقات شرکت کرده و نتیجه نگرفته بیاید حق تیم‌های دیگر را ضایع کند و تیمی که در مسابقات در رده های آخر قرار گرفته به عنوان نماینده شهرستان معرفی شود اگر هیئت شهرستان معرفی کرده بیایند و معرفی نامه را ارائه بدهند.

در این جوابیه آمده است: حتی این تیم هنوز ورودی‌ خودش را که  شامل حق و حقوق داوران و اعضا برگزاری و پزشک و غیره می‌شود را پرداخت نکرده که بخواهد پول ثبت قرارداد فسخ را پرداخت کند در صورتی که گرفتن ثبت قرار داد و فسخ آن حق مسلم کمیته مسابقات است و هزینه ثبت ۳۰ هزار و فسخ بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ است که اکثرا پرداخت نمی‌کنند یا به میزان خیلی کمتری پرداخت می شود و تیم های کشوری و بازیکنان آن‌ها معاف بوده و برای بازیکنان عادی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است. 

و دست آخر اینکه خدمات هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به تیمداران در این موارد است: 

*در اختیار قرار دادن زمین چمن به صورت مجانی به تیم‌های کشوری هر هفته ۳ تا ۴ جلسه، 
مجانی قرار دادن چمن در اختیار تیم‌های استانی و کشوری جهت برگزاری بازی های رسمی 
و حضور داشتن اعضا هیئت فوتبال شهرستان که باعث شده از بین ۵ رده برگزاری حدود ۹۰ درصد قهرمانی و سهمیه ها به شهرستان بویراحمد برسد.

*حمایت از تیم بانوان شهرستان با فراهم نمودن سالن و وسایل تمرینی و میزبانی بانوان استان که با قهرمانی نماینده شهرستان بویراحمد به پایان رسید.

*اعزام تیم فوتسال منتخب استان با همکاری ریاست هیئت فوتبال استان و اسپانسری  و سرپرستی هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به مسابقات انتخابی و استعدادیابی کشور در جزیره کیش. 

*حضور مداوم اعضا هیئت فوتبال در بازی ها و هیئت که تقریبا به صورت شبانه روزی در خدمت جامعه فوتبال شهرستان بویراحمد هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول