اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ساماندهی بیش از ۵۰۰ فقره اسناد گمشده زائران

مدیرکل پست ایلام گفت: بیش از ۵۰۰ فقره اسناد و مدارک گمشده زائران در سامانه الکترونیکی پست یافته و ثبت شده است.

ساماندهی بیش از ۵۰۰ فقره اسناد گمشده زائران

صادق غلامی مدیرکل اداره پست استان ایلام، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سال گذشته برای اولین بار ستاد اربعین پست ایلام تشکیل شد و امسال نیز به صورت نظام‌مند، اقدامات و فعالیت‌های شایان توجهی در تکریم زائران حضرت‌ سیدالشهدا (ع) ارائه داده است.

وی افزود: موکب خدمات رسانی انصار الحسین (ع) به منظور دریافت، ثبت مدارک و اشیای گمشده زائرین همچنین اعزام نیروهای ستادی و اجرایی در پایانه مرزی مهران راه اندازی شده است.

مدیرکل پست استان از ساماندهی اسناد و مدارک گمشده زائرین خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ فقره اسناد و مدارک گمشده در سامانه الکترونیکی پست یافته و ثبت شده است.

وی به افزایش ساعات کار مراکز پستی اشاره کرد و یادآور شد: روزانه بیش از ۷۰۰ فقره گذرنامه دائمی و زیارتی توسط پست استان توزیع شده همچنین راه اندازی پیک های ویژه ارسال پست به مناطق مختلف به منظور افزایش سرعت توزیع گذرنامه انجام شده است.

غلامی تصریح کرد: اجرای طرح عاشقانه های حسینی و ارسال رایگان دلنوشته ها به حضرت سیدالشهدا (ع) انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده شبکه پستی در راهپیمایی اربعین حسینی انجام شده، گفت: ۱۰ جلسه آموزشی عمومی و تخصصی برای کارکنان اعزامی به مهران و کشور عراق برگزار شده همچنین تولیدات رسانه ای مختلف تهیه و هسته مستندساز در مسیر اربعین استقرار یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اشیا و مدارک گمشده از مواکب مستقر در پایانه مرزی مهران و شهرهای نجف و کربلا توسط نیروهای اعزامی جمع آوری شده است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول