اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی شد

در مراسمی، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی و از فرمانده سابق تجلیل شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صبح امروز در مراسمی با حضور سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن امام رضا(ع) اقلید فرمانده جدید نیروی انتظامی اقلید معرفی و از تلاش‌های فرمانده سابق قدردانی شد.

در این مراسم، با حکم سردار حبیبی، سرهنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید و از زحمات سرهنگ صارمی قدردانی شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام گشول دره سیبی، امام جمعه شهرستان اقلید با اشاره به حضور قاطع نیروی انتظامی در شهرستان گفت: این ارگان در سطح شهرستان اقلید با بهره مندی از نیروهای توانمند و انقلابی خود هموراه جهت حفظ و ارتقای امنیت با جانفشانی هایی که داشته اند از جان و امنیت خود گذشته اند و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

در ادامه فرماندار اقلید ضمن گرامیداشت شهید وطن ابوذر امیدوار که سال گذشته در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بود اظهار داشت: شهرستان اقلید جزو امن ترین مناطق کشور می باشد که این مهم با حضور نیروهای انسانی وظیفه شناس به دست آمده است.

منصوری در ادامه گفت: باید در کنار نیروهای انسانی مقتدر، زیرساخت های ما در حوزه امنیت در شهرستان توسعه پیدا کند تا مامورین ما با کم ترین دغدغه به انجام وظایف خود مشغول باشند.

 سردار رهام بخش حبیبی نیز در این مراسم بیان کرد: در سراسر استان فرماندهان غیور و توانمندی در راس کار قرار گرفته اند تا کمترین معظلی در استان داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در ادامه گفت: ما مدیون خانواده های نیروی های خدوم انتظامی هستیم و ایثار و از خودگذشتگی خانواده های آنها سبب می شود که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سردار حبیبی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ لطف الله محمدی، از زحمات سرهنگ مراد صارمی تقدیر کرد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول