اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بخشش قاتل محکوم به اعدام در اسدآباد بعد از ۴ سال

دادستان اسدآباد گفت: با پیگیری دستگاه قضایی قاتلی که در شهرستان اسدآباد تا یک قدمی قصاص پیش رفته بود با بخشش اولیای دم، از مجازات رهایی یافت.

بخشش قاتل محکوم به اعدام در اسدآباد بعد از ۴ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد؛ امید کاویار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌های دادستان سابق اسدآباد و صلح‌یاران اظهار کرد: در مسیر اهداف کمیته‌های مصلحین و معتذرین دو کمیته معین ستاد تالیف قلوب، خوشبختانه با از سرگیری پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد با اولیای دم در یک پرونده قتل، شاکیان از حق خود گذشتند.

وی عنوان کرد: در این پرونده اولیای دم پس از گذشت چهار سال به سازش در پرونده رضایت دادند تا قاتل از مجازات قصاص رهایی یابد.

دادستان اسدآباد افزود: این چهارمین گذشت از قصاص در پرونده‌های مربوط به قتل در این شهرستان است که در کمتر از دو ماه گذشته منجر به سازش شده است.

وی تاکید کرد: جامعه‌ای که در آن فرهنگ صلح و سازش ریشه دوانده باشد، مردم آن جامعه بیشتر به سمت شادابی رفع آسیب‌های اجتماعی هدایت می‌شوند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول