اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور 3 وزنه‌بردار زنجانی در مسابقات جهانی جده

مربی تیم وزنه‌برداری زنجان از حضور سه وزنه‌بردار زنجان در مسابقات جهانی جده عربستان خبر داد و گفت: مسابقات این مسابقات از عصر امروز آغاز می‌شود.

حضور 3 وزنه‌بردار زنجانی در مسابقات جهانی جده

علی نصرتی، مربی وزنه‌بردار زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور سه وزنه‌بردار زنجان در مسابقات جهانی جده عربستان خبر داد و اظهار کرد: ساعت 17 امروز حسین سلطانی در وزن 81 کیلوگرم که به همراه تیم ملی به این مسابقات اعزام شده روی تخته خواهد رفت.

مربی وزنه‌برداری، مهدی کرمی را در وزن 109 کیلوگرم دیگر وزنه‌بردار زنجانی عضو تیم ملی اعلام کرد و افزود: این ورزشکار هم چند روز دیگر در مسابقات جهانی وزنه می‌زند.

وی به عضویت الهه رزاقی دیگر وزنه‌بردار زنجانی در تیم ملی اشاره و تصریح کرد: این ورزشکار که در وزن 76 کیلوگرم وزنه می‌زند و در روز 23 شهریور ماه در مسابقات جهانی جده روی تخته می‌رود.

نصرتی با بیان اینکه عضویت وزنه‌برداران در تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی به نتایج مسابقات جده بستگی دارد، افزود: اگر سه وزنه‌بردار در این مسابقات نتیجه بگیرند می‌توانند از گزینه‌های عضویت تیم ملی در بازی‌های آسیایی هم باشند.

مربی وزنه‌برداری با بیان اینکه وزنه‌برداری تیم‌هایی هم در نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد، افزود: این تیم‌ها در راستای پشتوانه‌سازی تیم‌های بزرگسالان تشکیل و در مسابقات حضور می‌یابند.

وی از نایب قهرمانی تیم نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل خبر داد و گفت: پدیده این مسابقات هم محمدحسین حبیبی از زنجان انتخاب شد.

نصرتی حمیدرضا محمدی تنها و محمد حسین حبیبی دو وزنه‌بردار عضو تیم ملی در رده سنی نوجوانان اعلام کرد و افزود: تنها، عضو تیم ملی است و حبیبی هم به محض تشکیل ادروی تیم ملی در اردوها حضور خواهد یافت.

مربی وزنه‌برداری زنجان با بیان اینکه مسابقات وزنه‌برداری نونهالان به صورت جشنواره برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات با هدف آشنایی نونهالان با حرکات وزنه‌برداری از جمله یک ضرب و دو ضرب برگزار می‌شود.

پایان پیام/73004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول