اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

درخشش کشتی‌گیران زنجان در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیأت کشتی استان زنجان به کسب دو مدال برنز توسط کشتی‌گیران نونهالا در وزن‌های 35 و 52 کیلوگرم در مسابقات مشهد اشاره کرد و گفت: علی محمدلو و امیرمهدی محمدی بعد از حدود 20 سال موفق به کسب این مدال‌ها برای کشتی استان شدند.

درخشش کشتی‌گیران زنجان در مسابقات قهرمانی کشور

عباس محمدی، رئیس هیأت کشتی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کسب موفقیت تیم نونهالان کشتی استان خبر داد و اظهار کرد: تیم کشتی نونهالان استان با ترکیب کامل 12 نفره در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در مشهد شرکت کرده بود.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان به کسب دو مدال برنز توسط کشتی‌گیران وزن‌های 35 و 52 کیلوگرم در مسابقات مشهد اشاره و تصریح کرد: علی محمدلو و امیرمهدی محمدی بعد از حدود 20 سال موفق به کسب این مدال‌ها برای کشتی استان شدند، ضمن اینکه امیرمحمد محمدی هم در وزن 100 کیلوگرم در این مسابقات پنجم شد.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه کشتی در استان افزود: این سرمایه‌گذاری امیدواری برای کشتی استان را افزایش خواهد داد.

محمدی از فعالیت 35 باشگاه کشتی به صورت دولتی و حصوصی در استان خبر داد و گفت: خانه کشتی هم در زنجان فعال است.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد محل تمرین دو ورزشکار مدال آور گفت: علی محمدلو از شهر صائین قلعه و امیرمحمد محمدی در باشگاه کوی فرهنگ زنجان تمرین می‌کنند.

وی آمار ورزشکاران کشتی بیمه شده رسمی استان را 4 هزار 600 نفر اعلام و تصریح کرد: آمار نرمال برای این ورزش در استان 5 هزار ورزشکار پیش‌بینی شده که البته هر موفقیتی در جذب ورزشکار تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول