اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اداره تبلیغات اسلامی بردسکن پس از 15 سال بدون جا و مکان!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: از بدو تاسیس که بیش از 15 سال می گذرد اما در مکان استیجاری ارائه خدمت داشته است.

اداره تبلیغات اسلامی بردسکن پس از 15 سال بدون جا و مکان!

حجت الاسلام هادی شکاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد:  سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن دریک سال گذشته در یکی از مدارس  آموزش‌وپرورش مستقر بوده است  که باتوجه‌به نیاز آموزش و پرورش به فضای آموزشی خود باید در چند روز آینده تخلیه کنیم و تا کنون علی‌رغم پیگیری‌ها پاسخی برای  مستقر شدن در مکان جدید به ما اعلام نشده است.

وی از پیگیری های فرماندار شهرستان در بحث واگذاری زمین برای ساخت ساختمان اداری  تقدیر کرد وافزود: با مساعدت مسئولان شهرستان ۲۱۰۰ متر زمین در اختیار این اداره قرار گرفته است ولی متاسفانه به دلیل عدم تخصیص منابع ساخت با مشکلات عدیده ای روبروهستیم  که امیدواریم هم استان و هم مدیران ارشد شهرستان با مساعدت های همیشگی خود ما را در ساخت این مجموعه کمک کنند.

وی در راستای تخلیه ساختمان فعلی افزود: در صورت اینکه مکانی در اختیار اداره قرار نگیرد،امکان تعطیلی اداره است ونیروهای اداره به‌صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

فعالیت ۷۵ روحانی در بردسکن

وی با  اشاره به برنامه‌های دهه آخر صفر در شهرستان،  به فعالیت ۷۵ روحانی  در شهر و روستاهای بردسکن اشاره کرد، و افزود: شهرستان بردسکن ۷۵ روحانی دارد که از این تعداد ۳۵ روحانی در روستاها و مساجد  حاشیه شهر مشغول به فعالیت هستند و مابقی در قالب اساتید حوزه علمیه یا در ادارات و نهادهای مختلف مشغول به امر تبلیغ هستند.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول